Wednesday 10 August 2011

BISIKAN HATI

Langkahku sering tersilap
Kadang2 aku rebah tersungkur
Teresak-esak menangis sendiri
Kegelapan mula bermaharajalela di hati

Tiada tangan utk digapai
Tiada yg meringankan beban
Semua berlalu pergi tanpa belas kasihan
Tinggal aku terkulai sendiri

Saban hari berlalu dgn hiba
Aku kehilangan cahaya
Rasa jauh tak terkira
Saat cinta kabur dek air mata

Akhirnya helaian Quran ku selak
Ku ketemu surat cinta dariNya
Air mataku mengalir laju
Di sini cinta Agungku.

Ya Allah..
Ampuni sgala khilafku
Cinta palsu mengaburi mataku
Sehingga aku berpaling dr kasihMu yg hakiki

Pimpinlah langkahku
Tetapkanlah hatiku dgn agamaMu
Jauhilah aku dr lalai mengingatiMu
Jadikanlah rindu dan cintaku hanya utkMu.

Amen...

                                                                                                                             (u_u)--->i love u Allah
                                                                                                                                   ~asma 'atiqah~























No comments:

Post a Comment